سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
آمار

بازدید امروز :245
بازدید دیروز :549
کل بازدید :3067208
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/16
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

*نوشین:
آقای فاطمی من بیشتر این مطالب (سخنرانی های رضا فاضلی) را بخاطر بعضی از حرفهای شما اینجا گذاشتم و خیلی دلم میخواهد شما با سر فرصت به وبلاگ من بیائید و فایلها را دانلود کنید و با سر فرصت گوش دهید و نظر خود را بگوئید.

فاطمی: ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

*به نظر می ‏رسد اگر فضیلت شهدای کربلا صرفاً به دلیل خبر داشتن از مرگ باشد، کسانی که عملیات شهادت‏ طلبانه انجام می‏ دهند، باید دارای همان مقام باشند. در حالی که شیعیان این را نمی‏ پذیرد. آگاهی از مرگ، تنها یکی از اموری است که مقام آنها را بالا برد و باید موارد دیگر را نیز جستجو کرد.
اهمیت حرکت امام تا پیش از عاشورا با عقل بشری قابل درک نبود و معلوم بود سرانجامش مرگ است. ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

موبد رشید خورشیدیان*به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موبد رشید خورشیدیان مورخ 9/8/1392 در حاشیه شرکت در یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

ما جامعه زرتشتیان همیشه نسل در نسل از مریدان و دوستداران امام حسین(ع) و ویژگی های رفتاری ایشان بوده و ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

*ذیل یکی از پست ها بحثی میان من و جناب موبد غیبی انجام شد. نظر به اهمیت آن، خلاصه اش را می آورم و در ادامه، بحث را تکمیل می کنم:

موبد غیبی: ادعای عصمت باید از طریق قرآن ثابت شود و الا بدعت یا تحریف است.
فاطمی: در قرآن می خوانیم: ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

*تصور نمی کردم قضیه ی توسل به معصومان(ع) به بحث میان ما و زرتشتیان کشیده شود. به ناچار پستی جداگانه به آن اختصاص دادم تا دوستان، مطالبشان در این زمینه را در ذیل این مطلب بنگارند.

قرآن و توسل
الف) وَ ابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ. (مائده، آیه 35) ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

*بعضی از اهل سنت کلمه ی «علی» در «انا مدینة العلم وعلی بابها» را در معنای لغوی و صفت مشبهه گرفته اند به این معنا که: «من شهر علمم و دروازه ی آن باعظمت است»

اگر عبارت حدیث تنها همان بود که در سؤال آمده، شاید این حدیث ابهام داشت یعنی هردو احتمال در آن ممکن بود اما پیامبر(ص) در زمان های گوناگون این حدیث را ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

*ز جان گذشت که حق باز درجهان ماندتوران شهریاری
ندای حق طلبی گرم و جاودان ماند

که مرگ در ره حق آرمان زندگی است
بزیر بار ستم زندگی چو بندگی است

گذشت بهر حقیقت زخویش و خویشاوند ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

*شعر زیبای زیر در مدح امام رضا(ع) از سروده های شاعرتوران شهریاری زرتشتی بانو توران شهریاری است:

به مشهد سلام و به مشهد درود
سر آریم در خاک پاکش فرود

بر این خاک، نور خدا تافته
رهی بر در کبریا یافته ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

امام رضا (ع)*پیامبر اسلام(ص) و ائمه ی اطهار(ع) نه تنها حقوق پیروان دیگر ادیان را نادیده نمی گرفتند بلکه با رأفت برخورد داشتند. روشن ترین دلیل، اسلام آوردن بسیاری از آنان، در همان دوره ی نخست اسلام است. اگر بزرگان اسلام رفتاری خشونت آمیز داشتند، به آسانی اسلام را پذیرا نمی شدند.

از نیشابور نامه ای به مأمون رسید که ادامه مطلب...

  
سایت راه راستی راه اندازی شد

امام علی(ع)*در زندگی امام علی(ع) رفتارهایی سراغ داریم که حکایت از یک عمر تهذیب نفس دارد. زمانی که خواستند برای عمر، جانشین تعیین کنند، تنها به خاطر اینکه یک شرط را نپذیرفت، حکومت بر بخشی عظیم از کره ی زمین را به او ندادند. آن هم نه به مدت چهار سال بلکه تا زنده بود حکومتش ادامه می یافت. بنا به گواهی منابع شیعه و سنی، شرط سپردن حکومت این بود که او طبق قرآن ادامه مطلب...

  
<   <<   6   7   8   9      >
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل